Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Intersnack Magyarország Kft.

Intersnack

Kommunikáció és közösségi lét: ilyen az élet a Chio és Pom-Bär snack-ek gyártójánál 

Van olyan cég, ahol a munkavállalók döntésekbe való bevonása és a menedzsment közvetlensége nem csak jól hangzó, üres frázis, hanem mindennapi gyakorlat is. Karvalics Mária, az Intersnack HR-vezetője és Sófalvi Adrien marketingvezető segítségével bepillantást kaphatunk abba, hogyan építik a bizalmat és az elkötelezettséget az Intesnack-nél.

Gazdaság hvg.hu

Végveszélyben a ropi

A magyarok nem tipikusan nassolós nép, még a legnépszerűbb snack típusokat, a burgonyachipset és a sóspálcikát is csak a lakosság alig több mint fele fogyasztja. A naponta snacket ropogtatók aránya pedig még a 0,5 százalékot sem ér el – derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből.

Vállalkozás hvg.hu

Rácsúsztak a hollandok a magyar ropira

Kuvaitba, Kínába és az Egyesült Államokba is szállít hazai búzából készült árukat a Chio termékeket is gyártó Intersnack Magyarország Kft. – jelentette a társaság, amely szerint a magyar ropi viszont nemrégiben Hollandiában vált kedvenccé.

Vállalkozás MTI

Többet ártott a chipsadó neve, mint a mértéke

A Chio termékeket is gyártó Intersnack fejlesztéssel és exportbővítéssel igyekszik ellensúlyozni a népegészségügyi termékadó (neta) kedvezőtlen hatásait. A neta chipsadó néven vált ismertté, ami a társaság szerint nagyobb kárt okozott a snackpiacnak, mint magának az adónak a mértéke.

Vállalkozás hvg.hu

Magyar búzából készült ropit esznek Dél-Amerikában

A Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft. 13,5 ezer tonna magyar búzát használ fel idén lisztes termékei előállításához egymilliárd forint értékben - közölte a társaság. Ez a teljes magyar étkezési búzamennyiség 0,5 százaléka, amellyel a cég a magyar búzatermés legnagyobb felhasználói között van. A hazai búzából Győrben készülő pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.